2/14/2015

40's style Valentine's Day! Retro look na Walentynki :)

Witajcie Kochani w tym szczególnym dniu- w Dniu Zakochanych!

Dziś mam dla Was mój walentynkowy look, który tym razem, trochę dla przekory modernistycznych stylizacji, jakie ostatnio często widuję, jest całkowicie retro, w stylu lat 40-stych ubiegłego wieku.

Włożyłam przepiękną, kwiatową sukienkę z guziczkami, umalowałam usta i paznokcie na krwistą czerwień, dobrałam do tego perły i wysokie szpilki.

Zapraszam do oglądania i życzę wszystkim udanego walentynkowego wieczoru! :)

//

Hello Everyone in this special day- Valentine's Day!

Today I've got my Valentine's Day look for You! And I decided to go retro, just to prove You, that 40's style is really romantic and just perfect for today.

I wore a beautiful, floral dress with gold buttons, high heels and I made a special make-up for today- red lips of course and red nails as well!

Just take a look and enjoy Your Valentine's Day!


Dress / Sukienka - NEW LOOK
Heels / Obcasy - ALWAYS
Pearl necklace / Naszyjnik z perłami - CENTRO
Bracelet with pearls / Bransoletka z perełkami - CENTRO

2 comments:

  1. Pięknie wyglądasz. Ta sesja bardzo mi się podoba :). Chętnie zobaczyłbym Cie znów w takim outficie :)

    ReplyDelete
  2. Powtórzę się. Jesteś najpiękniejszą kobietą w całym wszechświecie:)). Świetny makijaż. Masz Mega dobry gust. Chciałbym zobaczyć nowy post w takim stylu.

    ReplyDelete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...