6/14/2016

Peachy cocktail dress and Marilyn Monroe's hairstyle! Brzoskwiniowa sukienka koktajlowa i fryzura Marylin!

Hej Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną, dziewczęcą stylizację, idealną na gorące dni. Ponieważ na zewnątrz bywają już letnie temperatury, postanowiłam wykorzystać ten fakt i włożyć lejącą się, koktajlową sukienkę w odcieniu soczystej brzoskwini z dużym dekoltem.

Dobrałam do niej trochę biżuterii w odcieniach złota i różu oraz szare, skórkowe sandałki na bardzo modnym słupku.

A autorem mojej wspaniałej fryzury jest mój niezastąpiony, wspaniały fryzjer!

Zapraszam do oglądania i komentowania :)

//

Hello Everyone in here!

Today I've got for You an another girly look, just a perfect one for summer, warm days. I decided to wear a beautiful, peachy, cocktail dress with a lot of black straps.

As the accessories: some of the golden jewellery and grey, leather shoes.

I would also like to thank my unbelievable hair stylist, who had created this masterwork on my head!

Take a look at the pictures below and write me some comments, please! :)










Dress / Sukienka - RIVER ISLAND
Shoes / Buty - QUAZI
Watch / Zegarek - CLAIRE'S
Earrings / Kolczyki - OVS
Necklace / Wisiorek -HOUSE
Bracelet / Bransoletka - CLAIRE'S


1 comment:

  1. Ślicznie <3 bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie :)

    ReplyDelete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...