10/06/2019

Ashy greys and violets plus neutral lips! Popielate szarości i fiolety plus neutralne, lekko błyszczące usta!

Hey Guys!

I know today is Sunday and probably most of the girls would like to give their skin some rest today, but as I have bought a new eye shadow palette recently, I could not help myself and I just had to create a new look with it for you!

That is why I mixed beautiful ashy violets and light/dark greys on my eyelids, contoured my face a bit, highlighted some parts of it and used an amazing shade of neutral pink/beige with a shiny lip crayon on my lips.

I hope you are going to like this look and if so, leave me some comments here below the pictures or on my Stylish Blonde Facebook fanpage!

Take care and have a gorgeous afternoon, Dears! :)

//

Hej Kochani!

Wiem, że dziś niedziela i wiele dziewczyn na pewno chciałoby dać swojej skórze dzisiaj odpocząć od makijażu, ale... no właśnie - kupiłam wczoraj nową paletkę cieni do powiek, w dodatku marki, której nigdy wcześniej nie miałam okazji użyć, więc musiałam ją wypróbować i pokazać Wam tutaj efekty tych eksperymentów!

Dlatego też: zmieszałam jesienne, przydymione odcienie szarości, grafitu i fioletu, wykonturowałam lekko twarz bronzerem i rozświetliłam kilka jej części oraz na usta nałożyłam naprawdę uroczy odcień jasnoróżowego beżu za pomocą pomadki w kredce.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten look i jeśli tak, to jak zawsze czekam na Wasze komentarze tutaj pod zdjęciami, jak i na moim Facebook'owym fanpage'u!

Trzymajcie się cieplutko w te chłodne dni i miłego popołudnia! :)































Foundation / Podkład: PHARMACERIS Mattifying Fluid Foundation - 01 Light
Bronzing Powder / Puder brązujący: LOVELY Sculpting Powder - 3 Color Press Powder
Eye shadow and blush palette / Paleta do makijażu: Q-KI Look Sharp
Eyeliner / Tusz do kresek: RIMMEL Glam'Eyes Liquid Liner - 003 Intense Plum
Mascara / Tusz do rzęs: YVES ROCHER Volume Elixir - Black
Eyebrow pencil / Ołówek do brwi - ESSENCE Eyebrow Pencil - Blonde
Lip Crayon / Kredka do ust: I LOVE... Tinted Moisture Balm - Vanilla Bean  

No comments:

Post a Comment

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...