12/06/2023

Saint Nicholas Day outfit - grey faux fur, textured mini skirt, over-the-knee boots and red lips! Mikołajkowa stylizacja - czerwono-kremowa, pleciona minispódniczka, czarne kozaki za kolano, krótkie futerko i czerwone usta!

Hey Guys!

Today on my Stylish Blonde blog, I would like to present you here the outfit that I have figured out especially for today's occasion, which is Saint Nicholas Day!

The main elements of this style are: a short A-line textured skirt in red and cream colours, a short light grey faux fur and red lips in terms of make-up! The outfit also consists of: nude thights, black over-the-knee boots, dark red/burgundy shirt, lips with a pearl pendant and some festive earrings with a little snowman!

Let me know in the comments below the pictures here or on my Stylish Blonde Facebook fanpage, whether you liked this outfit, and I would like to wish you all Happy St. Nicholas Day!

//

Hej Kochani!

Dzisiaj u mnie na blogu - stylizacja przygotowana przeze mnie dla Was specjalnie z okazji dzisiejszego święta, czyli Mikołajek!

Głównymi elementami outfitu są: krótka, pleciona minispódniczka w odcieniach czerwieni i kremu, dopasowane, jasnoszare futerko oraz czerwone usta, jeśli chodzi o makijaż! Reszta elementów stylizacji to: czarne kozaki za kolano na obcasie, cieliste rajstopy, ciemnoczerwona koszula, długi wisiorek z elementami w kształcie ust i perły oraz świąteczne kolczyki z bałwankiem!

Dajcie mi znać w komentarzach pod zdjęciami lub na moim Facebook'owym fanpage'u Stylish Blonde, czy podobał Wam się ten outfit i chciałabym Wam wszystkim życzyć wspaniałych Mikołajek!





































Faux fur / Sztuczne futerko - PRIMARK

Skirt / Spódniczka - H&M

Shirt / Koszula - MOHITO

Thights / Rajstopy - GABRIELLA

Boots / Kozaki - CENTRO

Pendant / Naszyjnik - STRADIVARIUS

Earrings / Kolczyki - H&M


Photos / Zdjęcia - Pauls K., edit: Una Spektore

12 comments:

  1. Ten post to najlepszy prezent na mikołajki jaki kiedykolwiek dostałem:).
    Prześlicznie wyglądasz;). Powtórzę się... Jesteś najpiękniejszą kobietą na świecie;)
    Mega kobieca stylizacja. Super make-up. Mega plus za cieliste rajstopy i te genialne buty :).
    Ogółem cud miód i orzeszki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że zdążyłam z Mikołajkowym postem ;)

      Delete
    2. To ja dziękuję za ten post i za to że pojawił się w mikołajki;). Z niecierpliwością czekam na kolejną stylizacje :)

      Delete
  2. Super stylizacja!!! Pasują Ci takie buciki :)

    ReplyDelete
  3. Świetne kolczyki;) są takie słodko-świąteczne :))
    Super ze dbasz o szczegóły ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wydaje mi się, że moda i styl głównie polegają na dbałości o szczegóły właśnie, dziękuję!

      Delete
  4. Lubię Twojego bloga:).
    Chciałbym częściej oglądać nowe posty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie sądzę, żebyś przejrzał wszystkie posty od 2014-go roku, być może to na trochę zajmie czas przed wypuszczeniem przeze mnie świeższych postów ;)

      Delete
    2. Jak to nie ;))! No może większość widziałem. A które polecasz :)?

      Delete
    3. Wszystkie! Ale chyba najwięcej postów popełniłam w 2015. roku :) Po prawej strony przy górze strony można sobie posty z konkretnego roku, a potem miesiąca poprzeglądać :)

      Delete
  5. Oglądałem posty z 2015r tak jak polecałaś. Są super:) a kiedy będzie nowy post :)?

    ReplyDelete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...