1/14/2015

Cobalt & baby blue! Najbardziej trendy kolory w tym sezonie plus mix złota i srebra!

Witam Was bardzo serdecznie!

Po trzydniowej przerwie na blogu, mam dla Was coś naprawdę ciekawego, jeśli chodzi o zestawienie najgorętszych trendów.

Połączyłam dwa, supermodne aktualnie odcienie: kobalt i jaśniutki niebieski, czyli baby blue. Do tego dorzuciłam coś, o czym wiele ludzi mówi faux pas: mix złota i srebra w dodatkach! Najlepszym dowodem na to, że nie istnieje coś takiego jak niegustowne połączenie złota ze srebrem w jednej stylizacji jest fakt, iż Mohito wypuściło kolekcję dodatków, w których często srebro wymieszane jest ze złotem i to w jednym akcesorium (patrzcie chociażby: mój naszyjnik w tej stylizacji)!

Dodałam również granatowe trzewiki na szpilce z błyszczącymi kamieniami, które również są hitem w tym sezonie i to zarówno na butach, jak i na ubraniach.

Sami spójrzcie i komentujcie :)

//

Hello Everyone!

After 3-day break here on my blog, I prepared for You something really hot and trendy right now!

I mixed two, the most fashionable right now, shades of blue- cobalt and baby blue. I also added something, what many people say about- "it's a fashion faux pas!"- I mixed gold and silver jewellery in just one look! And the best prove, that it's a really hot trend right now is that even Mohito released a jewellery line, where there are some necklaces (for example mine in today look), where gold and silver are mixed and it looks fabulous!

I also wore dark blue boots with some jewels on them- it is also a very hot trend right now- jewels on shoes and on clothes as well.

Just take a look and tell me, what You think about it. :)















Coat / Płaszcz - JANBOR
Blouse / Bluzka - ITALY FASHION
Skirt / Spódniczka - No Name
Shoes / Buty - DEICHMANN
Bag / Torba - MOHITO
Necklace / Naszyjnik - MOHITO
Bracelet / Bransoletka - CENTRO
Earrings / Kolczyki - PARFOIS
Bandeau / Opaska - CENTRO

2 comments:

  1. Pani słowa z 6 września 2014: "Postanowiłam coś kreatywnego stworzyć, więc wymyśliłam sobie bloga. Może dzięki takiemu narzędziu uda mi się dotrzeć do większej grupy odbiorców. Obiecałam sobie, że będę wklejać posty średnio 2 razy dziennie i będą przemieszane- trochę make-upu, który kocham, trochę stylizacji, trochę kulisów z sesji zdjęciowych i trochę moich prywatnych, ulubionych rzeczy.Mam nadzieję, że się spodoba! ps. Nie hejtujcie od razu, to dopiero początek początku".

    Jakoś nie zauważyłam ostatnio a raczej już przez dłuższy czas, żeby wstawiała Pani po 2 posty dziennie. Wręcz przeciwnie - wrzuca Pani coraz rzadziej a naprawdę ma Pani ciekawe pomysły :) Stylizacje modowe podobają mi się najbardziej. Musi mieć też Pani świetnego fotografa, bo widzę że profesjonalnie ujmuje Pani piękno :) Tylko proszę częściej się uśmiechać do biektywu :) Pozdrawiam, Ewa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powiem szczerze, że bardzo się staram, żeby posty były ciekawe, przemyślane, stąd też okazało się, że czasem przygotowanie ich zajmuje mi nieco więcej czasu, niż na początku bloga zakładałam. Niemniej jednak staram się wklejać materiały zawsze wtedy, gdy są w moim odczuciu gotowe i wystarczająco interesujące, żeby mogły spodobać się ludziom. :) Bardzo dziękuję za słowa uznania i mam nadzieję, że wklejanie postów co dwa dni (czasem udaje mi się codziennie) nie zniechęci Pani do dalszego przeglądania mojego bloga. :)

      Delete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...