1/01/2015

Party Time! Bodycon dress and blue jewellery! Mocno opięta sukienka za kolano plus eleganckie botki!

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie w Nowym Roku!

Na wstępie chciałam podziękować za to, że ze mną jesteście, czytacie i oglądacie moje posty już od ponad 4 miesięcy! Może to niewiele czasu, ale dla mnie to spora zmiana i większa wiara we własne siły!

Ponieważ wczoraj skończył się stary rok (nareszcie, ponieważ dla wielu osób, które znam, był to bardzo kiepski rok- w zasadzie dla mnie również), przygotowałam dla Was już troszkę wcześniej prezentację mojej sylwestrowej kreacji, niestety wczoraj cały dzień tak kiepsko się czułam, że dopiero dziś mogę wkleić te fotki i opis do nich. :)

Tak więc włożylam przepiękną, bardzo opiętą sukienkę z H&M, którą (ostatnią sztukę!) udało mi się upolować ostatnio, bardzo eleganckie botki z kamykami oraz niebieskie dodatki w postaci bogato zdobionej biżuterii.

Do tego mocny makijaż i oryginalne rajstopy.

Serdecznie zapraszam do oglądania i komentowania!

I Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku! <3

//

Hello Everyone in this New Year!

First of all, I would like to thank You all, that You have been with me, reading and following my new posts in here for over 4 months now! Maybe it is not a lot of time, but for me that blog means a lot and helps me to believe in myself more and more every day!

Because yesterday was the last day of the old year (finally!! because for lots of people, that previous year was a really crappy one- for me quite as well), I prepared my New Year's Eve look for You a little bit earlier, but yesterday I felt so sick, I couldn't paste it in here, so I'm just doing it now. :)

So I wore a very beautiful, bodycon dress from H&M (I found the last one in the store!), very elegant, dark blue boots with few shiny stones on them and some sparkling accessories.

In addition to this: dark make-up and very original tights from Patrizia Gucci collection!

Please have a look and leave me some comments!

And Happy New Year to All of You! <3










Bodycon dress / Opięta sukienka - H&M
Boots / Botki - DEICHMANN
Tights / Rajstopy - PATRIZIA GUCCI FOR MARILYN
Necklace / Naszyjnik - H&M
Bracelet / Bransoletka - HANDMADE

No comments:

Post a Comment

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...