2/03/2016

Wool floppy hat- an absolute 'must have' of this season! Wełniane kapelusze z szerokim rondem- elegancja i komfort w jednym!

Hej Kochani!

Dziś chciałabym zaprezentować Wam jeden z moich ulubionych ostatnio, dodatków tego sezonu, czyli wełniane kapelusze z szerokim rondem!

Tak bardzo spodobał mi się ten krój nakrycia głowy (a uwierzcie mi na słowo- nie jestem fanką czapek i nie byłam nigdy fanką nawet bardziej wyrafinowanych nakryć głowy), że w tym sezonie weszłam w posiadanie aż trzech modeli takiego kapelusza w różnych kolorach.

Poniżej zobaczycie mnie tylko w jednym z nich, ponieważ pozostałe dwa, mam nadzieję pokazać Wam w najbliższym czasie w ramach stylizacji.

Taki kapelusz jest nie tylko funkcjonalny, ponieważ wełna jest ciepła, a rondo idealnie chroni przed śniegiem, czy deszczem, ale i stwarza bardzo elegancki i wyrafinowany look, dlatego też również gwiazdy i celebrytki pokochały te nakrycia głowy.

Poniżej mam dla Was całą masę pięknych zdjęć i podpowiedzi, do czego takie kapelusze wkładać, aby prezentować się w nich zachwycająco! :)

//

Hello Everyone!

Today I would like to present You here one of my favourite accessories and fashion trends of this season- a wool floppy hat!

I have never been such a big fan of any hats, beanies or caps, but this season I really convinced myself to try out that kind of hat and I liked it so much that I have already bought 3 of them, in different colors!

Below You will see me in only one hat (this amazing baby pink/rose quartz one), because I will try to create some wonderful looks, using the other two of them.

This kind of hat is not only very warm and comfortable, when covering from snow or rain, but it is also very elegant and sophisticated, when mixed with a wool coat or other, pretty, quiant clothes.

Moreover, celebrities and stars know that very well and they really love wool floppy hats as well!

Please, take a look at the pictures below and inspire Yourself to create Your own, original look with a wool floppy hat! :)






Vanessa Hudgens

















Sarah Hyland





Reese Witherspoon



Chrissy Teigen















Brigitte Bardot


Jennifer Lopez












Amy Adams









Photos: pinterest.com

No comments:

Post a Comment

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...