1/11/2017

COOL ROSE 101 Schwarzkopf LIVE ! Recenzja pastelowego różu na włosach !

Hej Kochani!

Dawno mnie tu nie było, głównie z powodu różnych zawirowań życiowych ostatnimi czasy, ale jako, iż wszystko powoli się stabilizuje uznałam, że nie wolno mi Was tak zaniedbywać, więc dziś mam dla Was małą niespodziankę :)

Mianowicie- postanowiłam ostatnio odświeżyć coś w swoim wizerunku i kiedy tylko spostrzegłam w jednej z drogerii, że Schwarzkopf wypuścił nową linię farb do włosów (trwałych) o nazwie LIVE (wcześniej to była linia XXL Color, której niegdyś byłam wierna z odcieniem "Mroźny blond") i występują w niej niespotykane, pastelowe odcienie (Rose, Lilac, Peach Blush)- od razu postanowiłam wypróbować odcień 101 Cool Rose na swoich włosach!

Poniżej prezentuję Wam efekty z dokładnym zaznaczeniem, jak się kolorek delikatnie spiera i mam nadzieję, że niektóre z Was będą równie odważne i wypróbują takie cudne pastele na swoich włosach!

//

Hello Everyone!

It's been quite a while since I was here for the last time, mainly because of my personal issues, but as everything goes back to normal again, I decided that I cannot neglect You that much and today I've got a little surprise here for You! :)

Recently I made up my mind to refresh my look and at the moment I saw the new line of hair dyes, created by Schwarzkopf, called LIVE, I immediately decided to try out one of the pastels on my own hair and I chose 101 Cool Rose!

You can see the effects below and I had also took a few pictures earlier to show You the transformation of this color after a few washings of my hair.

I hope some of You will also make a decision to try out this amazing product, because I love it to be honest!

after 3 washings (pictures with flash) // po trzech myciach (zdjęcia z lampą błyskową)
after 2 washings // po 2-óch myciach


after 3 washings in a daylight // po 3 myciach w dziennym świetle
right after coloring my hair // zaraz po farbowaniu
Pictures // Zdjęcia : my one and only sister Anna // moja jedyna i niepowtarzalna siostra Ania

8 comments:

  1. Jak wygląda twój kolor po takim upływie czasu? PS. Dziś kupiłam farbę, bo się po prostu zakochałam. i mam trochę wątpliwości co do jej ścierania ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wymywa się, to oczywiste, szczególnie z tak jasnych włosów. :) Niemniej jednak, efekt jest naprawdę godny polecenia :)

      Delete
  2. Od stycznia trzyma Ci się kolor ? O matko...Ha na moje nieszczęście użyłam tej samej farby. W efekcie outrzynalam intensywny róż:( Czyli będę musiała iść do fryzjera :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej, nie no coś Ty, stopniowo się zmywał ze dwa miesiące, ja bym jeszcze poczekała z tą wizytą u fryzjera :)

      Delete
  3. Ile w sumie był widoczny inny kolor na włosach?? :)

    ReplyDelete
  4. Kupiłam tą farbę, ale zaczęła mnie gryźć jedna myśl. Czy to jest dobry interes na wakacje? Czy kolor zejdzie w 2 miesiące?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzień dobry :)
      Na początku było bardzo widoczny, później się sukcesywnie spierał i po 2-óch miesiącach po prostu był już bardzo, bardzo blady. :) Jak dla mnie- efekt wart zachodu.
      Pozdrawiam serdecznie,
      Aleksandra

      Delete
  5. Can a major shareholder in a company withhold business tax information for the purpose of refinancing a home?

    We are trying to refinance our house and consolidate however the
    bank said they need the business tax returns the majority owner will not
    share them because it has other people's information on them.
    Is this even legal? Is there a way we can bypass her to get the tax returns?
    The partnership shares are 70/10/10/10. show more Is this a company where you are a partner
    and/or make some or all of your income? It might be reasonable to ask for
    them, but no, he has no obliigation to share the info.
    You can give the bank your K-1

    ReplyDelete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...