10/25/2018

Crimson/purple VELVET MINI DRESS redesigned BY MYSELF plus sexy stiletto knee-high boots! Karmazynowo-purpurowa AKSAMITNA minisukienka, przerobiona przeze mnie oraz najmodniejsze, dopasowane, szare kozaki z elastycznego materiału na niskiej szpilce!

Hello Dears!

Today I would like to present you a very special outfit for me, because basically I am one of the authors of the velvet crimson/purple mini dress that you are going to see below! I redesigned it with my own hands, resewed it and I am really proud of the outcome!

Moreover, velvet dresses are very fashionable right now and considering that particular piece of clothing - deep red/purple color is one of the hottest trends for Autumn/Winter 2018/2019 Season! I decided to mix the dress with another hot trend - knee-high stiletto boots in a beautiful shade of grey. These ones are not only stylish, but also very comfortable and simply sexy.

As for the accessories - I decided to go for a lace-up choker with a cute bow, an elegant watch with a snakeskin strap (animal prints are a "must-have" of this season!), a very narrow belt (also with a bow) and elegant earrings.

Take a look at the beautiful pictures below which had been taken in an amazingly gorgeous Fall scenery and tell me what you think! I am really curious about your opinions, Guys!

Have a great rest of the week! :)

//

Hej Kochani!

Dziś mam okazję zaprezentować Wam stylizację, która jest dla mnie szczególnie ważna, ponieważ sukienkę, którą zobaczycie za chwilkę na zdjęciach, sama przerobiłam własnymi dłońmi! Skróciłam ją, zmieniłam dekolt i odrobinę krój całości. Szczerze mówiąc - jestem naprawdę dumna z efektu!

Co więcej - aksamitne sukienki, szczególnie w tym konkretnym odcieniu karmazynu/purpury, są niezwykle modne w sezonie Jesień/Zima 2018/2019, tak więc jeśli nie posiadacie jeszcze czegoś podobnego w szafie, naprawdę warto się zaopatrzyć! Do minisukienki postanowiłam dobrać dopasowane, materiałowe kozaki na niskiej szpilce w pięknym odcieniu szarości oraz trochę dodatków: zegarek na rękę z czerwonym paskiem z motywem wężowej skóry (zwierzęce printy to totalny "must-have" tego sezonu!), choker-sznurówkę, wiązany w uroczą kokardkę, eleganckie kolczyki z czerwonymi cyrkoniami oraz cieniutki, lakierowany paseczek w talii z kokardą. Całość zmiksowałam z czarnym, krótkim płaszczem (zawsze w modzie) i uroczą, jasnoróżową apaszką.

Spójrzcie, proszę, na piękne zdjęcia w jesiennej scenerii poniżej i dajcie mi koniecznie znać, co myślicie, ponieważ jestem naprawdę ciekawa!

Udanej reszty tygodnia, Moi Drodzy! :)
























Dress / Sukienka - JULIPA - redesigned by myself/przerobiona własnoręcznie
Coat / Płaszcz - TERRANOVA
Tights / Rajstopy - GATTA
Shoes / Buty - ATMOSPHERE
Scarf / Apaszka - TALLY WEIJL
Narrow belt / Cienki pasek - MOHITO
Choker with a bow / Choker z kokardką - ROSEGAL.COM
Earrings / Kolczyki - C&A
Watch / Zegarek - PARFOIS

Photos / Zdjęcia: IGNAC PHOTOGRAPHY

No comments:

Post a Comment

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...