6/07/2015

Red & white retro classic! Groszki, szyfon i klasyka w kobiecym wydaniu!

Witajcie Kochani!

Dziś mam dla Was kolejną, wiosenno- letnią stylizację. Tym razem jest bardzo klasyczna, kobieca, zwiewna i nawiązuje trochę do stylu Marilyn Monroe, którą uwielbiam.

Włożyłam więc delikatną sukienkę z szyfonu w odcieniu głębokiej czerwieni w białe groszki, czerwone koturny i dobrałam do tego trochę białych dodatków.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba! :)

//

Hello My Beloved Readers!

Today I've got an another, spring- summer look for You. This time it's a very classic one, with some delicate fabrics like chiffon and it's in Marilyn Monroe's style.

I wore a beautiful, very girly dress in a deep red color with some white points on it, red wedges and I mixed all of those elements with a few white accessories.

I hope You'll like it! :)





















Dress / Sukienka - BPC COLLECTION
Wedges / Koturny - CCC (JENNIFER)
Handbag / Torebka - RIVER ISLAND
White bracelet / Biała bransoletka - CENTRO
Red bracelets / Czerwone bransoletki - HANDMADE

5 comments:

  1. Sukienka mi znajoma, czy to ze sklepu Bon Prix?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, zgadza się. :) BPC- Bon Prix Collection

      Delete
  2. BPC Collection to nie nazwa sklepu lecz nazwa producenta, a sklep z którego zakupiona jest sukienka to Bon Prix. Jeśli chodzi o buty to już napisałaś sklep (CCC) i markę (Jennifer) , czemu więc taki ZONK w przypadku sukienki? I jeśli już coś to BPC Bonprix Collection... Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. A czy w przypadku na przykład sklepu New Yorker, pisząc markę Amisu, też popełniam karygodny, merytoryczny błąd według Ciebie? Często marki produkują bezpośrednio pod różne, większe sklepy, więc w mojej ocenie bardziej pomocna jest podana marka danego ubrania, czy dodatku, niż sklep, w jakim ową rzecz zakupiłam. Swoją drogą- wolałabym, gdyby ludzie chętniej w komentarzach przedstawiali swoją opinię na temat moich stylizacji, czy makijażu, a nie wyszukiwali na siłę niepotrzebne błędy.

      Delete
    2. BPC Collection czy Bodyflirt wg mnie mało kto skojarzyłby z Bon Prix, trzeba dopiero wstukać w wyszuwiwarkę Google, żeby się dowiedzieć czyimi są producentami (chociaż ja nie musiałam, bo pracuję dla BP). Amisu kazdy skojarzy z New Yorkerem, i chyba tylko z New Yorkerem. Mniejsza, sukienka świetna, czy to w kolorze czerwonym czy czarnym.

      Delete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...