7/16/2015

My new hair color! Granny hair + rose! Najgorętsze trendy w koloryzacji na mojej głowie :)

Hej Kochani!

Ponieważ obiecałam, że pokażę Wam na swojej głowie co najmniej jeden z dwóch najgorętszych i najodważniejszych trendów w koloryzacji włosów ostatnich tygodni- "granny hair" i "rose gold"- postanowiłam poprosić o połączenie tych dwóch odcieni moją ulubioną fryzjerkę i sami zobaczcie, co z tego wyszło. :) Ja jestem zachwycona!

//

Hello Everyone!

Because I had promised You earlier, that I will present You on my own head at least one of two most stylish and trendy hair colors recently- "granny hair" and "rose gold"- I decided to ask my favourite hairdresser to combine those two shades and just take a look, what happenned! :) I'm delighted!















Hair by / Fryzjerka: Asia Żurawik (Salon Fryzjerski "Magnolia" ul. Taternicza 2, Łódź)

1 comment:

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...