10/31/2015

Halloween! Meet my Draculaura from "Monster High" look! Przedstawiam Wam moją inspirację na Halloween- Draculaurę z "Monster High"! :)

Hej Kochani!

Dziś Halloween, więc powinno być trochę strasznie i trochę zabawnie momentami, a na pewno oryginalnie. Długo się zastanawiałam, co by tu ciekawego na to święto wymyśleć i zainspirowała mnie moja minikolekcja lalek z "Monster High"!

Wybrałam Draculaurę jako pierwowzór do swojej interpretacji Wampirzycy, ponieważ jest jednocześnie trochę straszna i trochę słodka. :)

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

//

Hello Everyone!

So, today's Halloween! It should be a bit scary and a bit funny today. I've been thinking for a really long time how to transform myself for this special day. And my minicollection of dolls from "Monster High" inspired me.

I chose Draculaura, because she is very sweet and a bit scary at the same time, so she seemed to be just a perfect one for me! :)

I hope You're going to like it! :)








1 comment:

  1. Ciekawy pomysł :) wyszło niemal identycznie :)

    ReplyDelete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...