4/25/2015

Creamy shirt with geometrical cuts, small bag in marsala color and patterned trench coat! Geometryczne wycięcia i zawsze modny trencz :)

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie!

Dziś, po jakimś czasie przerwy, mam dla Was posta ze świeżutką stylizacją! Mam nadzieję, że się trochę cieszycie ;)

I tym razem mam Wam do zaprezentowania na sobie aż trzy trendy, będące aktualnie bardzo na czasie, czyli: geometryczne wycięcia, płaszcz wiosenny o kroju trenczu oraz najmodniejszy kolor sezonu, czyli odcień, noszący wdzięczną nazwę: marsala- od miasteczka, w którym produkuje się wino o takim właśnie kolorze.

Włożyłam więc delikatną, kremową koszulę z niesamowitymi wycięciami na plecach, lekko rozkloszowaną, ciemnoczerwoną mini, wzorzysty, czarno- biały trencz, przepięknie wycięte szpilki oraz nieodzowne dodatki: malutką torebkę w kształcie serca na łańcuszku, mającą właśnie odcień marsala, bransoletkę typu beads w odcieniach czerwieni oraz zdobiony naszyjnik i delikatne kolczyki.

Mam nadzieję, że ten zestaw Wam się spodoba i dacie mi tego wyraz poniżej w komentarzach!

//

Hello Everyone in here!

Today, after a short break, I've got a fresh look for You! I hope You will enjoy watching the pictures below!

So this time I've got not only one, but impressive ammount of three superstylish trends for You in this one look: geometrical cuts, a trench coat, perfect for spring and the most fashionable color right now: marsala (its name came from an Italian town, where people make wine in this particular color).

I wore a delicate, creamy shirt with some geometrical cuts at the back, a flared mini- skirt in rich, claret color, patterned trench coat and some accessories: a very small, heart shaped bag on the chain (and this one is in marsala color), beads bracelet plus a beautiful necklace and soft earrings.

I hope You will like it and I will read some comments from You below! :)

















Trench coat / Trencz - H&M
Shirt / Koszula - POPPY LUX
Skirt / Spódniczka - SHEINSIDE
Bag / Torebka - NEW LOOK
Shoes / Buty - JENNIFER
Necklace / Naszyjnik - MOHITO
Bracelet / Bransoletka - HANDMADE
Earrings / Kolczyki - VINTED.PL

2 comments:

  1. Mega kobieca stylizacja:). Przeplynalbym wpław ocean szkła za nowy post w tym stylu:)

    ReplyDelete
  2. Myślałem że wszystko w życiu widziałem. Jednak byłem w błędzie. Wyglądasz przeuroczo. Po obejrzeniu zdjęć mój mozg na chwilę przestał działać...
    Jesteś najpiękniejszą kobietą w całym wszechświecie. Masz Mega zgrabne nogi:). Uwielbiam takie posty. Uwielbiam też zbliżenia na dodatki;)
    Pomyśl o takiej formie postów:))

    ReplyDelete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...