6/04/2015

Flower power! Kwiecista stylizacja z okazji pięknej pogody :)

Hej Kochani!

A dziś mam dla Was stylizację. I to nie byle jaką, a radosną, kolorową, niemal całą w kwiaty!

Włożyłam więc piękną, świetnie skrojoną sukienkę o kroju trochę jak z lat 50- tych, ażurowe sandałki w odcieniu soczystej fuksji i dobrałam trochę dodatków w postaci: kwiatowej torby z bambusowymi rączkami, kolorowych bransoletek i intensywnie różowych kolczyków.

Mam nadzieję, że Wam się spodoba i dacie mi tego wyraz w komentarzach poniżej! :)

//

Hello Everyone!

And today I've got a fresh look for You. It's not only a spring look, but a total floral one!

I wore a beautiful, 50's style dress, fuchsia sandals with a lot of small cuts and I added to this some accessories: a colorful bag, two bracelets and intensive pink earrings.

I hope You're gonna love it and will write me something about it below in comments! :)






















Dress / Sukienka - STAR By JULIEN MACDONALD
Sandals / Sandałki - NEW LOOK
Handbag / Torebka - YVES ROCHER
Earrings / Kolczyki - Gift
Brancelet (floral one) - CENTRO
Bracelet (orange one) - URODA
Necklace / Wisiorek - AVON

1 comment:

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...