4/08/2018

Wiosenny Salon Bielizny 2018 + praca modelki/hostessy bieliźnianej na targach z bliska :)

Hej Kochani!

Wczoraj znów miałam okazję uczestniczyć w największej imprezie rynku bieliźniarskiego w tej części Europy - Salonie Bielizny, który odbył się już tradycyjnie w Centrum Promocji Mody w łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych, jednakże tym razem już nie tylko jako blogerka i tak zwany obserwator, ale również jako modelka/hostessa marki Konrad na ich stoisku firmowym.

Muszę przyznać, że było to dla mnie dość nowe doświadczenie, ponieważ jak wybiegi, czy sesje zdjęciowe nie są mi obce, tak jako modelka/hostessa/promotorka marki w bieliźnie na tego rodzaju evencie jeszcze nie miałam okazji pracować. Niemniej jednak - doświadczenie to okazało się być bardzo pozytywne, spotkałam kilka koleżanek-modelek oraz poznałam sporo osób.

Samo wydarzenie jak zawsze zostało zorganizowane na najwyższym poziomie - w tym roku zarówno ilość Odwiedzających, jak i Wystawców była naprawdę pokaźna. Wśród producentów bielizny można było wypatrzeć takie marki jak: Konrad, Kris Line, Lupo Line, Gaia (obchodząca 20-lecie działalności), Wiesmann, Gorteks, Gorsenia, Hamana, Mitex i wiele innych oraz takie hurtownie bielizny jak JS, czy Mada, które również miały na targach swoje stoiska.

Dla Odwiedzających oprócz głównej atrakcji wydarzenia, jaką niewątpliwie był pokaz mody w klimatach morskich (z udziałem oficjalnego sobowtóra Jacka Sparrowa!), zostały również przygotowane konkursy z nagrodami, catering oraz wiele firmowych gadżetów, czy słodkości, jakie rozdawała marka Gorsenia (między innymi przez zwyciężczynię programu telewizyjnego "Supermodelka Plus Size" - Joasię Cesarz, która wzięła udział również w pokazie (zdjęcia poniżej)).

Przygotowałam dla Was galerię zdjęć z eventu, część fotek jest autorstwa Jarka Świątka (z pokazu mody), część mojego autorstwa, możecie obejrzeć je pod tym tekstem i dajcie, proszę znać w komentarzach, czy wybralibyście się na kolejną edycję tego święta polskiej bielizny!


























No comments:

Post a Comment

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...