9/24/2014

Britney Spears w Polsce! Do tego: Maffashion, Jessica Mercedes i... ja :) FOTORELACJA!

Witam wszystkich!

Dziś mam dla Was coś absolutnie wspaniałego!

Emocje jeszcze ze mnie nie zeszły, ponieważ właśnie dziś miała miejsce wielka, historyczna chwila- Britney Spears na zaproszenie marki bieliźniano- pończoszniczej Gatta zawitała do Polski!

I może nie byłoby w tym nic specjalnie dziwnego (w końcu w ostatnich latach mieliśmy okazję gościć u nas w kraju największe gwiazdy, jak: Justin Timberlake, Justin Bieber, Jennifer Lopez, Rihanna, Shakira), gdyby nie fakt, że Britney dziś zawitała do nas PO RAZ PIERWSZY! Niestety nigdy wcześniej nie była w naszym pięknym kraju, dlatego było to tak wyjątkowe wydarzenie.

Jako wierna fanka Britney- szczególnie na początkach jej kariery (zresztą później też, mam jej co najmniej 7 albumów!:)- nie mogłam przegapić takiej okazji! Poza tym byłam bardzo ciekawa, jak wygląda jej kolekcja bielizny.

Diva miała pojawić się w Złotych Tarasach w Warszawie o 15:00 i jak na gwiazdę tego formatu była naprawdę niesamowicie punktualna, ponieważ przywitała nas wszystkich około 15:20!

W galerii handlowej panował spory tłum, na środku korytarzu rozstawiony był wybieg dla modelek, które tuż przed wyjściem Britney zza kulis, zaprezentowały jej najnowszą i pierwszą, autorską kolekcję bielizny- Britney Intimates.

Powiem szczerze, że sama kolekcja bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, ponieważ zawiera wiele pięknych modeli bielizny dzienne
j, jak i nocnej (zarówno staniki, majtki, jak i koszulki nocne, komplety do spania), a jej wzory są kobiece, sensualne, zmysłowe. Moim faworytem (zresztą jak i Jessici Mercedes) okazał się być czarny, dwuczęściowy komplet, składający się z fantazyjnego stanika i pięknie skrojonych majtek- uwieczniłam ten set na zdjęciach, więc można obejrzeć poniżej.

Konferansjerem całego eventu był pan Marcin Prokop- prowadzenie wydarzenia jak zwykle wyszło mu świetnie, bardzo profesjonalnie i aż miło było go posłuchać!

Wpadła też Doda, która wręczyła na scenie Britney polski bursztyn, na co Britney zareagowała całkiem sporym uśmiechem. :)

Mnie się mocno poszczęściło, ponieważ przed całym eventem udało mi się "dorwać" Maffashion, czyli Julię Kuczyńską i zrobić sobie z nią zdjęcie! Jest bardzo miła, zresztą tak samo, jak i Jessi :)

A przy końcu wydarzenia spotkałam jeszcze Jessicę Mercedes i również cyknęłam sobie z nią fotkę.

Na imprezie oprócz wielu fotoreporterów i dziennikarzy pojawił się również Boski Adrian z programu "Na Językach" i jego również uwieczniłam aparatem (niestety z daleka, ale zawsze:).

Z góry wybaczcie kiepską jakość niektórych zdjęć, ale po prostu tłum tak napierał i emocje były tak wielkie, że zwyczajnie ciężko było mi utrzymać aparat w rękach. ;)

Zapraszam serdecznie do oglądania i komentowania!

Maffashion czyli Julia Kuczyńska i ja

Zdjęcia z autografem artystki rozdawane fanom! Udało mi się zdobyć kilka :)

Jessica Mercedes i ja
"Boski" Adrian z "Na Językach"

wybieg przygotowany pod modelki

Jessica Mercedes i Maffashion pozują na ściance


pan Marcin Prokop i przedstawicielka firmy Gatta





A to właśnie faworyt mój i Jessici- czarny komplet! Prześliczny!

Britney i Marcin Prokop





Britney i jej świetna fryzura!















No comments:

Post a Comment

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...