9/27/2014

Poznań! Moje ulubione miejsca, piękna Starówka i casualowe ciuchy! :)

Witam witam!

Jako, że jestem właśnie w trakcie weekendu w jednym z moich ulubionych miast- Poznaniu- pokażę Wam kilka moich ulubionych miejsc w tym pięknym mieście z niesamowitym klimatem.

Poza cudną architekturą Poznaniacy mają coś, o czym Łodzianie mogą na razie jedynie pomarzyć- moją ulubioną kawiarnię- Starbucks! :)

A poza tym zaprezentuję Wam moją "codzienną" stylizację, zawierającą jednak jedną perełkę- niesamowitą bluzkę- sami zobaczcie!

//

As I am in Poznan this weekend- I will show You one of my favourite places here, where the atmosphere is always unforgettable!

Besides the beautiful architecture in Poznan- they've got something, what I really miss in Lodz- Starbucks Cafe!

In addition to this- my today look, which is really casual, but there's one thing, which is really unique- just take a look at my blouse!

Nie mogłam się powstrzymać- sama mam "Plusha", więc musiałam zrobić sobie fotkę z Plushakiem! :)

Stary Browar z wierzchu

Stary Browar ciąg dalszy



Restauracja "Classic" na Starówce- serdecznie polecam, zawsze jest tam pysznie!

Stare Miasto

Stare Miasto



Moja ulubiona kawa z ulubionej kawiarni :) smak.. pumpkin flavour! :)


Na leżaczku- jedynym miejscu, jakie znam, gdzie można za darmochę wziąć sobie leżak i posiedzieć na pięknym, zielonym pagórku w parku przy Starym Browarze!

A tu w moim ulubionym, poznańskim pubie- Warzelnia- pyszne drinki i świetne, staromodne, czerwone autko, wstawione na pierwszym piętrze

Serdecznie pozdrawiam z Poznania! :)


Stylizacja:
Blouse/Bluzka- MISS SIXTY
Trousers/Spodnie- EFEKT ZAKOPANE
Jacket/Kurtka- TERRANOVA
Shoes/Buty- BODYFLIRT
Bag/Torba- MARKS & SPENCER
Necklace/Wisiorek- YES

No comments:

Post a Comment

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...