10/01/2014

Autumn, fashionable look! Barokowy żakiet, dzianinowa sukienka i rajstopy ombre! Do tego nowy design bloga- zapraszam!

Witam wszystkich!

Dziś niemałe zaskoczenie w postaci nowego designu mojego bloga! Postanowiłam bardziej spersonalizować moją stronę, mam nadzieję, że Wam się spodoba. :)

A jeśli chodzi o stylizację- dzianinowa, miękka, ciepła sukienka, barokowy, bogato zdobiony żakiet, moje ulubione botki oraz rajstopy ombre!

Jako dodatki: piękny naszyjnik, pojemna torba i bransoletka pandorka.

Zapraszam serdecznie do dzielenia się opiniami!

//

Hello Everyone!

Today I would like to surprise You with the newest design of my blog! I decided to personalize my website and I hope You're gonna like it like I do. :)

And if it's about my today look- it's really female and autumnal: knitted dress, baroque, short jacket, my favourite lace-up boots and ombre tights!

As the accessories: a really beautiful necklace, quite big handbag and pandora style bracelet.

Enjoy and please leave me some comments!














Jacket / Żakiet- VINTAGE
Dress / Sukienka- RAINBOW
Tights / Rajstopy- MARYLIN
Boots / Botki- RYŁKO
Handbag / Torba- PER UNA
Necklace / Naszyjnik- MOHITO
Belt / Pasek- MOHITO
Bracelet / Bransoletka- selfmade
Earrings / Kolczyki- CENTRO

1 comment:

  1. Podoba mi się :) super żakiet i sukienka, a Ty wyglądasz naprawdę ładnie :)

    ReplyDelete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...