10/29/2014

Ranking słodyczy- dziś u mnie same słodkości! Całkiem subiektywna ocena :)

Witam witam!

Dziś na moim blogu coś zupełnie innego. Nie każdy bowiem wie, że jestem ogromnym łasuchem (zresztą kto nie lubi słodyczy, szczególnie w taka pogodę..:), tak więc chciałabym zaprezentować Wam mój całkiem subiektywny ranking najlepszych słodkości (takich w opakowaniach)- ciastek, cukierków, czekoladek.. Na samą myśl robi się słodko- zapraszam! :)

Od ostatniego miejsca:

10.

Milka- Schoko & Keks- przepyszna, mleczna czekolada z herbatnikiem i delikatnym, lekko śmietankowym nadzieniem pomiędzy dwoma warstwami czekolady

9.

Milka- Crispello- delikatne pralinki z chrupką otoczką, polaną czekoladą. W środku delikatne, miękkie nadzienie czekoladowe lub waniliowe

8.
Wawel- czekoladki Tiki Taki- pyszne czekoladki w czekoladzie deserowej- z nadzieniem kokosowo- orzechowym- rozpływają się w ustach!

7.

Milka- Choco Wafer- według mnie najlepsze wafelki na słodyczowym rynku, głównie z powodu grubej warstwy czekolady mlecznej na spodzie i wierzchu wafelka, jak również pysznego, czekoladowego nadzienia między wafelkami

6.
Milka (znów- ta firma mnie naprawdę przekonuje z powodu doskonałej jakości czekolady:)- Choco & Rice- kolejna mleczna czekolada, tym razem z dmuchanym ryżem w środku- jest naprawdę wyjątkowa! Niestety ostatnio ciężko jest mi ją znaleźć na polskim rynku :(

5.

Alpengold- Nussbeiser- zdecydowanie najlepsza tabliczka czekoladowa z całymi orzechami- nie udało mi się znaleźć lepszej czekolady z calutkimi, zatopionymi orzeszkami laskowymi i raczej już mi się nie uda, bo tej nigdy niczego nie brakuje! :)

4.
Kinder- Kinder Czekolada- tu jakby smak dzieciństwa, ale tak pyszny i wyjątkowy, że jeden z ulubionych do dziś! Śmietankowe nadzienie, rozpływające się w ustach jest nie do podrobienia!

i... WIELKA TRÓJKA:

3.
M&M's- z tym, że nie te zwyczajne- brązowe lub żółte- z orzeszkiem, ale takie, które w Polsce są rzadkością- Crispy! W Niemczech nazywają się "Pretzel" i są absolutnie cudne! Chrupiące, z polewą czekoladową i kolorową otoczką- według mnie najlepszy rodzaj M&M'sów!

2.
Kinder- Schoko- Bons- zdecydowanie najsmaczniejsze czekoladki- cukierki w mlecznej czekoladzie z bardzo oryginalnym nadzieniem, które jest masą o smaku śmietankowym i z kawałkami orzeszków w środku!

I wielki zwycięzca mojego rankingu (co ciekawe- produkowany od niedawna, a już stał się moim ulubieńcem):

1.
Wedel- Czekolada WW! Niesamowite połączenie przepysznej, grubej warstwy czekolady i wafelków, dobrze znanych z mini wersji tej czekolady- batoników- wafelków WW, które zawsze były pyszne, a w tej wersji są jeszcze lepsze, bo całe oblane warstwą mlecznej, wedlowskiej czekolady (mini wersja była w czekoladzie deserowej)!


Jestem ciekawa, czy Wy macie jakieś swoje ulubione słodycze i czy są łatwo dostępne w Polsce. Dajcie również znać, czy Wasi faworyci pokrywają się chociaż w części z moimi :)

Czekam na Wasze (słodkie) komentarze! :)

1 comment:

  1. A ja polecam Wedel Bajeczny i Wedel Karmellove z solonymi orzeszkami :)

    ReplyDelete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...