11/10/2014

Jak dobrać odpowiednią fryzurę dla siebie?

Hej hej!

Dziś chciałam poruszyć temat, nad którym chyba każda kobieta na Ziemi się zastanawia przynajmniej kilka razy w życiu (a niektóre kilka razy w tygodniu;): jaką fryzurę dla siebie wybrać?

Myślimy nad kolorem, długością włosów, uczesaniem. Co będzie do nas pasowało, a czego lepiej unikać?

Swego czasu wynalazłam w sieci świetny program, który niesamowicie ułatwia tego typu rozważania! Nazywa się HappyHair i za niewielką opłatą abonamentową na 3 miesiące, możemy wgrać swoje zdjęcie i zobaczyć się w chyba KAŻDEJ możliwej fryzurze, kolorze włosów, upięciu, czy lokach.

Program ten jest o tyle ciekawy i wart uwagi, że niekoniecznie musimy wybierać spośród anonimowych fryzur, stworzonych przez programistów, a mamy również w opcjach wyboru "fryzury gwiazd", czyli schemat wygląda następująco: kiedy przeglądałyśmy Pudelka, Kozaczka, czy inny serwis, zobaczyłyśmy którąś gwiazdę w konkretnej fryzurze i nam się tak spodobała, że koniecznie chcemy mieć taką samą na własnej głowie. Co robimy? Logujemy się na HappyHair i 99% szans, że oni już tę fryzurę mają i można ją wykorzystać na własnym zdjęciu i dopasować do własnej głowy!

Ja już oczywiście nie raz skorzystałam z tego programu i powiem szczerze, że też nie raz mi się przydał przed wizytą u fryzjera, tak więc poniżej wklejam Wam kilka przykładowych fryzur, w jakich chciałam się zobaczyć przed pójściem do specjalisty. :)

Po tych rozważaniach stwierdziłam, że najlepiej mi w blondzie i na zeszłe wakacje postanowiłam zaszaleć i zrobić sobie różowe ombre ;)

Miłej zabawy i powiedzcie mi, co sądzicie o tego typu pomocach dla kobiet :)





To była na przykład fryzura Jennifer Lawrence i kolor podobny do moich naturalnych :)






To foto mnie zainspirowało, efekty poniżej :)

A taką właśnie fryzurkę zrobiłam sobie później u fryzjera po powyższej inspiracji ;)



No comments:

Post a Comment

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...