11/17/2014

Very colorful make-up for a party time! Kolorowe oko i stonowane usta- makijaż!

Witam Was wszystkich cieplutko!

Na dworze coraz chłodniej, a ja mam dla Was dziś jeden z moich ulubionych makijaży, wykonany jakiś czas temu na mojej pięknej siostrzyczce.

Uznałam, że jest na tyle efektowny, że zasługuje, aby go umieścić na blogu, a kiedy go wykonywałam, bloga jeszcze nie prowadziłam. :)

Tak więc przedstawiam Wam, moim zdaniem, bardzo ciekawą i oryginalną kolorystycznie propozycję na imprezy i być może nawet na Sylwestra, choć do niego jeszcze dość daleko. ;)

W każdym razie w razie chęci można się spokojnie zgłaszać do mnie na makijaż! Zapraszam :)

//

Hello Everyone!

There's even more windy outside lately and today I decided to show You a quite unique, very colorful make-up, which I did a bit time ago on my beautiful sister, but then I hadn't had my blog yet, so now I can finally present it to the other people!

I think it's amazing enough to share it with You, Guys, in here and to say, by the way, that I can do such make-up to anyone and everyone of You, if someone wants to! :)

Please leave me some opinions below, I will be very grateful :)





Foundation / Podkład - EVELINE Art Scenic
Concealer- Lightener / Korektor-Rozświetlacz - L'OREAL Magic Lumi
Finishing powder / Puder wykańczający - MAC
Bronzing powder / Bronzer - MAYBELLINE
Eyeshadows / Cienie do powiek - paleta/palette SEPHORA
Eye pencil / Kajal - MAYBELLINE
Mascara - MAYBELLINE VOLUME EXPRESS
Eyebrow pencil / Ołówek do brwi - INGLOT
Lip tint / Pomadka - INGLOT


No comments:

Post a Comment

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...