9/03/2019

The beauty of Edinburgh! ...and me in boho/girly outfit! Piękno Edynburga i ja w dziewczęcej boho stylizacji!

Hey Dears!

I am honestly so sorry that it took me so long to post it here again! And I promise I will make it up for you in the upcoming days, starting from today! :)

As some of you may know, nearly a month ago I had a chance to once again visit my absolutely favourite city in Europe - Edinburgh in Scotland. And again - I was delighted to get a chance of discovering a few new places there.

But of course I did not forget about my dear viewers/readers and I took care of a fashion photoshoot for you! In those pictures I was wearing a very cute and girly outfit with many boho elements, because such style is very "in" again this Summer/Autumn!

I mixed a light pink blouse, an A-line suede mini skirt, adorable powder pink suede sneakers with bows, a big backpack with a bow from Betty Barclay, a suede/golden bandeau and some pink jewellery.

I hope you are going to find those pictures pretty, because the author (Krystian Dworzecki) did such a great job here, take care, Guys and see you soon with the next outfit! :)

//

Hej Kochani!

Bardzo Was przepraszam, że tyle czasu upłynęło od mojego ostatniego posta tutaj, ale muszę przyznać, że po prostu bardzo wiele się działo ostatnio, między innymi około miesiąc temu miałam okazję znów zawitać do mojego zdecydowanie ulubionego miasta w Europie - mianowicie do Edynburga w Szkocji! I jak za każdym, kolejnym razem - odkryłam w nim kilka nowych, pięknych miejsc.

Jednak oczywiście nie zapomniałam o czytelnikach mojego bloga i specjalnie dla Was zorganizowałam modową sesję zdjęciową, gdzie można mnie zobaczyć w bardzo dziewczęcym outficie z wieloma elementami stylu boho, ponieważ zamsz i indiańskie motywy znów są bardzo na czasie tego lata i jesieni!

Połączyłam więc: jasnoróżową, słodką bluzeczkę z rękawem 3/4, zamszową, jasnobrązową minispódniczkę o kroju linii A, urocze, brudnoróżowe sneakersy z kokardkami, duży, dwukolorowy plecak z wielką kokardą od Betty Barclay, brązowo-złotą opaskę na włosy i trochę biżuterii z kamyczków w odcieniu jaśniutkiego różu.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się zarówno sama stylizacja, jak i sesja, którą wykonał ze wspaniałym skutkiem Krystian Dworzecki, także doceńcie jego pracę w komentarzach pod postem i trzymajcie się cieplutko, Kochani! Do zobaczenia niebawem na moim blogu, gdzie już przygotowuję dla Was kolejną stylizację!






























Blouse / Bluzeczka - H&M
Skirt / Spódniczka - TALLY WEIJL
Backpack / Plecak - BETTY BARCLAY
Sneakers / Buty - VICES
Jewellery / Biżuteria - handmade
Bandeau / Opaska na włosy - TALLY WEIJL
Watch / Zegarek - NEW YORKER

Photos by: Krystian Dworzecki

1 comment:

  1. Wyglądasz pięknie. Stylizacja w 100% trafiła w mój gust. Proszę o wiecej takich stylizacji.
    Długo kazałas czekać na publikację ale warto było uzbroić się w cierpliwość i codziennie sprawdzac bloga.
    Z zaciekawieniem czekam na kolejny post.

    ReplyDelete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...