12/11/2014

And here comes the winter! Pierwsza zimowa stylizacja- kożuszek plus puchate rękawiczki- zapraszam!

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie!

Dziś mam dla Was piękne zdjęcia, ponieważ w końcu nadeszła zima! Co prawda śnieg jeszcze nie spadł, ale już w niektórych miejscach jest całkiem biało z powodu osadzonego na drzewach, szronu oraz szadzi.

Krajobraz więc bajkowy, a ja włożyłam ciepły, beżowy kożuszek, melanżowy komin z grubej włóczki, która jest hitem sezonu, piękną tunikę polskiej marki, a więc z bardzo dobrego materiału w równie modną kratę oraz cieplutkie, włochate rękawiczki.

Do tego grubsze legginsy, botki z łańcuszkami i moja ulubiona torebka z Mohito.

Zapraszam do oglądania i komentowania! :)

//

Hello Everyone!

Today I have got some really beautiful pictures for You, because the winter came at last! It still doesn't snow, but it became a little whiter outside, because of the hoar- frost on the trees.

That makes a really magic scenery outside and I wore a warm, beige sheepskin coat, a multicolor cowl made of wool, which is a very hot trend right now, a beautiful, checkered, powder pink tunic from polish brand and very warm, fluffy gloves.

In addition to this: thicker leggins, boots with chains and my favourite Mohito bag.

Enjoy watching the pictures and leave me some opinions below! :)











Sheepskin coat / Kożuszek - ZARA
Tunic / Tunika - BELLADONNA FASHION
Leggins / Legginsy - CALZEDONIA
Cowl / Komin - CENTRO
Handbag / Torebka - MOHITO
Boots / Botki - CENTRO
Gloves / Rękawiczki - RESERVED

3 comments:

  1. Hehe :D ale dłonie fajnie wyglądają w takich rękawiczkach, jak u takiego niedźwiadka :D bardzo fajne rękawiczki i kożuszek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super jest to, że są też bardzo cieplutkie i można je teraz dorwać w fajnej cenie w Reserved, są jeszcze czarne. :) Miło mi, że Ci się stylówka podoba :)

      Delete
    2. Ja już sobie jakiś czas temu zakupiłam rękawiczki, więc nie potrzebuję :) też mam takie bez palców, tylko, że wełniane z plecionym warkoczem i takim wywijanym białym misiem, też cieplutkie i milutkie :)

      Delete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...