12/27/2014

Striped skirt and a warm sheepskin coat! Cieplutki kożuszek i ołówkowa, pasiasta spódniczka!

Witam serdecznie wszystkich Oglądających!

Ostatnio trochę podkręciłam tempo z postami, ponieważ zauważyłam, że są tematy, na które lubicie spoglądać częściej. :)

Tak więc dziś mam dla Was stylizację! Jako, że wreszcie spadł wymarzony śnieg, włożyłam ciepły kożuszek o ciekawym kroju, ołówkową spódnicę midi w poprzeczne pasy, moje ulubione botki w odcieniu camel i złotą biżuterię.

Zapraszam do oglądania i komentowania! :)

//

Hello to All of You!

Recently I decided to speed up a little bit with adding posts here, because I realized, there are some themes, which are being read more often than the others.

That's why I've got a very winter look for You today! I wore a very warm, interesting, short sheepskin coat, a pencil, striped midi skirt, my favourite camel colored boots and some gold jewellery.

Please take a look and leave me some opinions! :)











Sheepskin coat / Kożuszek - BPC COLLECTION
Skirt / Spódniczka - MOHITO
Blouse / Bluzka - ZARA
Tights / Rajstopy - GABRIELLA
Boots / Botki - RYŁKO
Belt / Pasek - CENTRO
Necklace / Naszyjnik - MOHITO
Earrings / Kolczyki - AVON
Gloves / Rękawiczki - TALLY WEIJL

6 comments:

  1. naprawdę było Ci ciepło? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak byłam zapięta, to naprawdę. :) Ten kożuszek jest bardzo gruby, bo naturalny. :) A rozpięłam się tylko na chwilę, żeby móc pokazać ładny dekolt bluzeczki i naszyjnik. :)

      Delete
  2. Kożuszek nie wygląda na gruby, ale to w sumie dobrze, bo nie pogrubia i ważne, że ciepły :) i fajne masz te buty :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz, te buty to jeden z moich najlepszych "łupów" ostatnich lat- ładne, ciepłe, trwałe i skórzane. :)

      Delete
    2. Nawet je chyba kiedyś widziałam na żywo :) a wygodne?

      Delete
    3. No właśnie bardzo wygodne, a już na taką wysokość i na szpilce, to dziwne, że AŻ TAK wygodne, szczerze mówiąc :) Polecam polować na taki krój w Ryłko, jak mają przeceny. Supertanie nie będą, ale na taką jakość cena w porządku. :)

      Delete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...