12/25/2014

(R)ewolucje z włosami ! Moje wszystkie odcienie na głowie- podsumowanie. :)

Witam Was bardzo serdecznie w ten świąteczny dzień!

Ponieważ jestem osobą, która sądzi, że jest w stanie doradzić innym w kwestii wizerunku, kolorów makijażu, włosów, czy krojów ubrań, postanowiłam Wam pokazać, że nie zawsze tak było i na przykład moja głowa przeszła wiele w kwestii odcieni farb do włosów.

Poniżej więc pokażę Wam wszystkie odcienie, jakie udało mi się odnaleźć na zdjęciach, zaczynając od mojego naturalnego odcienia.

Zapraszam do oglądania poniższej galerii:

Moje naturalne włosy- średni blond, falowane

Balejaż na naturalnych jasny blond

Balejaż sól i pieprz

Bardzo jasny blond z grzywką

Bardzo jasny blond

Bardzo jasny blond z burgundowym dołem

Popielaty jasny blond

Siwy, platynowy jasny blond

Czarne! To szaleństwo kosztowało mnie ścięcie włosów do ramion i długie ponowne dochodzenie do blondu

Dekoloryzowane z czarnego- rudo- brąz?
Trochę rozjaśnione dekoloryzowane

Udało się powrócić do jako takiego blondu, kondycja włosów- straszna!

Średni blond z powrotem

Mój aktualny odcień- balejaż z bardzo jasnego i jasnego, miodowego blondu, :)

Jak widzicie- wiele błędów popełniłam i mam nadzieję, że te fotki ustrzegą kogoś przed tak radykalną zmianą, jakiej się dopuściłam w 2011 roku, kiedy to z platynowych włosów, jakie długo nudziłam, nagle zamarzyły mi się czarne, które są BARDZO TRUDNE do pozbycia, dekoloryzacja z czarnego bardzo włosy niszczy, a w dodatku przekonałam się na własnej skórze, że BLONDYNKOM CZARNE WŁOSY NIE PASUJĄ!


Pozdrawiam serdecznie i piszcie w komentarzach o swoich doświadczeniach z fryzurami i kolorem. :)

3 comments:

  1. A według mnie czarny też Ci pasował :)

    ReplyDelete
  2. A mi się podobasz w ciemnych bardziej :p może nie czarne, ale ciemniejsze niż blond :)

    ReplyDelete
  3. Twój aktualny odcień najlepszy ;) Czarne włoski zdecydowanie NIE :)

    ReplyDelete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...