12/09/2014

Top 8 sklepów internetowych z pomysłem na prezent świąteczny!

Witam serdecznie wszystkich moich czytelników!

Dziś mam dla Was małą, świąteczną podpowiedź, jeśli mimo zbliżającego się Bożego Narodzenia, nie macie pojęcia, gdzie możecie w dobrej cenie kupić wyjątkowe prezenty dla bliskich.

Załóżmy, że dodatkowo nie macie czasu na chodzenie po sklepach i stratę co najmniej kilku godzin i wtedy z pomocą przychodzi branża internetowych zakupów!

Tak więc chciałabym Wam przedstawić moje TOP 8 sklepów internetowych, w których na pewno znajdziecie niejeden, a wiele przeróżnych, ciekawych pomysłów na podarunki dla rodziny, czy ukochanej/ukochanego.


Zaczynamy:

8.

Jest to sklep, w którym najważniejszą rolę odgrywa elektronika i gry oraz akcesoria komputerowe, czy fotograficzne. Jest tam dużo więcej kategorii, jak "moda", czy "zdrowie i uroda", niemniej jednak najlepiej na sklepach internetowych kierować się wskazówką, jakich produktów mają one najwięcej i w czym się specjalizują, tak więc jeśli szukacie "GTA V" lub figurek z "Minecraft'a", czy puzzli z "Wiedźmina"- polecam tam poszukać inspiracji!

7.

Od dobrych paru lat (choć może nie każdy to wie)- Tchibo nie zajmuje się już tylko sprzedażą i dystrybucją kawy, czy ekspresów do jej parzenia, ale za sprawą uruchomienia sklepu internetowego i sklepów stacjonarnych- marka ta ma do zaoferowania o wiele więcej! Obecnie hitem na ich stronie są słodkie, pluszowe zabawki dla dzieciaków oraz naprawdę piękna kolekcja biżuterii dla kobiet! Można tam znaleźć pomysł na piękny, wyszukany, świąteczny podarunek.

6.





Tym razem propozycja głownie dla Panów, którzy chcieliby zobaczyć swoją ukochaną w seksownej bieliźnie, czy legginsach. Sklep ten oferuje duży wybór markowej, sexy bielizny, takich firm jak: Obsessive, czy Seven 'til Midnight prosto ze Stanów Zjednoczonych, a także dopasowanych legginsów, rajstop, pończoch, czy erotycznych przebrań na gorące noce. Dodaje też gratis w postaci seksownych majteczek do każdego zamówienia, co jest rzadkością w obecnych czasach. Także Drodzy Panowie: jeśli nie wiecie, co kupić swojej ukochanej na święta- zajrzyjcie do tego sklepu (dodatkowo macie uproszczoną sprawę, bo rozmiary zazwyczaj są tylko dwa: S/M lub L/XL:)!

5.

Ten sklep zaś jest na pewno bardzo słodki, ale i niezwykle pomysłowy! Oferuje przeróżne smaki i formy ręcznie wytwarzanych czekoladek z najlepszego kakao i dodatków! Można tam zamówić między innymi czekoladowe Porsche, czy Czekoladowy Telegram, czyli słodką wiadomość w formie literek z czekolady, ułożoną w pięknym pudełeczku. W ofercie również kilkupoziomowe skrzyneczki z nadziewanymi czekoladkami i coś absolutnie fantastycznego: możliwość wstawienia wspólnego (lub ukochanej/ukochanego) zdjęcia na pudełeczku czekoladek! Myślę, że to jeden z lepszych pomysłów, aby sprawić przyjemność komuś, na kim nam zależy.

4.

Tego sklepu raczej nie trzeba nikomu przedstawiać. Jest tak duży i ma tyle stacjonarnych punktów, że na pewno każdy nie raz w nim był i zapewne nie raz, ani dwa, jeszcze będzie. Jednak wart zwrócenia uwagi jest fakt, że oprócz książek, filmów, czy muzyki, w ich sklepie internetowym można nabyć również perfumy i to po niezwykle przystępnej cenie! Na przykład kultowa woda perfumowana 100ml Jimmy Choo "Flash"- jest tam do nabycia za niecałe 176 złotych, co jest nie lada gratką, bo w oryginale kosztuje dobrze ponad 300zł w tej pojemności. Z Empiku polecam również różne, świąteczne "pierdółki", jak: zabawki interaktywne, modele luksusowych samochodów, czy pluszowe Angry Birds! Naprawdę każdy znajdzie tam coś na prezent.

3.

Tym razem propozycja dla kobiet, które chcą zrobić prezent swojej mamie/przyjaciółce/siostrze lub dla panów, chcących obdarować swoją ukochaną. Sklep ten jest o tyle atrakcyjny, że zrzesza najpopularniejsze marki kosmetyków, jak L'oreal, Maybelline New York, Manhattan, NYC, czy rewelacyjne kosmetyki pielęgnacyjne z Body Shop i oferuje ich produkty po naprawdę niskich cenach, w porównaniu do drogeryjnych. Uwierzcie mi- często można zaoszczędzić ponad połowę! I dostać pełnowartościowy produkt. Sprawdziłam wiele razy i serdecznie polecam!

2.

Zbliżamy się do samego szczytu mojego rankingu i na drugim miejscu mamy sklep toys4boys.pl, który to- jak sama nazwa wskazuje- ma w swojej ofercie głównie pomysły prezentów dla chłopaków/facetów- ogólnie płci męskiej (pewnie, żeby nie czuli się pokrzywdzeni, bo jakby na to nie spojrzeć- większość oferty w sklepach jest przeważnie skierowana do kobiet;). W sklepie tym można kupić bardzo oryginalne prezenty, jak karty do gry z kamasutrą, kubek w kształcie granatu, przyrząd do ćwiczenia mięśni rąk, którym trzeba jedynie rytmicznie kręcić (razem z nadgarstkiem), aby działał i wytwarzał obciążenie 20kg, starożytną postać, będącą tak naprawdę pojemnikiem na chusteczki do nosa, której to właśnie z nosa czyste chusteczki wystają lub maskotki z ulubionej gry wielu osób- Minecraft'a. Wejdźcie tam, a problem prezentu dla ukochanego/taty/kumpla sam się rozwiąże!

1.
...(fanfary)

Dla mnie absolutnym numerem jeden, jeśli chodzi o sklepy internetowe z pomysłami na świąteczne prezenty jest merlin.pl! I zaraz Wam powiem, dlaczego. Otóż: ma najlepszy wybór najnowszej muzyki w cenach często lepszych niż empik, najnowsze książki również w konkurencyjnych cenach, wielki wybór przeróżnych filmów, gier i audiobook'ów! Do tego ogromną ilość perfum w bardzo atrakcyjnych cenach, aktualnie: świetną, kosmetyczną markę Collistar z rabatami do -40%, oryginalną, poszukiwaną przez wszystkie kobiet (ja już swoją mam i jestem bardzo zadowolona!) szczotkę do włosów Tangle Teezer w niesamowicie niskiej cenie (trochę ponad 20zł, w galeriach handlowych jej cena to 40-50zł), a także dział "strefa niskiej ceny", gdzie znajdziecie mix przeróżnych, markowych produktów, często kosmetyków (np organiczną, świetną jakościowo markę "Pat & Rub" od Kingi Rusin), perfum, czy prezentów dla dzieciaków z rabatami często o połowę ceny! Tak więc szczerze polecam przejrzeć ofertę tego sklepu i na pewno coś atrakcyjnego się tam znajdzie, gwarantuję! :)


Dajcie mi znać, czy Wy macie jakieś swoje ulubione, internetowe sklepy, na których najchętniej robicie zakupy i czego najczęściej szukacie, poszukując podarunków! Miłych, świątecznych zakupów :)

 fot. Studio Multiarte


8 comments:

  1. Fajnie, że się czymś zajmujesz, ale ja również uważam, że zdjęcia są słabe. Makijaż przesadny, bo zamiast podkreślać urodę, to raczej szpeci. Nie trzeba być specjalistą czy profesjonalistą. Potrzeba dobrego smaku i gustu

    ReplyDelete
  2. Do wszystkich powyżej- makijaż na tych zdjęciach nie jest mojego autorstwa. :) Może się komuś podobać lub nie, ale na pewno nie do mnie należy się z tym zgłaszać. A sama forma zdjęć idealnie pasuje tematycznie do treści posta.

    ReplyDelete
  3. Ja czekam na recenzje, które cokolwiek wnoszą. Zresztą prawda jest taka, że wystarczy dać ludziom temat do komentowania, a poziom dyskusji często spada na dno. Nie powiedziałam też, że ludzie, piszący tu komentarze nic sobą nie reprezentują. Jedynie pierwszy komentarz jest poniżej poziomu wszelkiej krytyki: zawiera mnóstwo błędów ortograficznych i jest przepełniony nieuzasadnioną nienawiścią.

    ReplyDelete
  4. Do pana/pani X Jestem kosmetyczką od 5 lat i na ulicy, to ty możesz iść dupę sprzedawać. A jak się nie podoba blog to won TROLU do swojej smutnej egzystencji. A nie szambo robisz. Ja na swojej stronie też miałam parę takich ... smutnych ludzi. Rada .. nie odpisuj i tyle. Życie dla nich to wystarczająca kara. Mam nadzieję na dalsze posty. Pozdrawiam Dominika

    ReplyDelete
  5. cześć olu widziałam posta na FB. Widzę, że masz psychofanke na blogu :DD Nie przejmuj się wariaci są wszędzie :) nawet na internetach

    ReplyDelete
  6. przypominam Olu ,szpiegowanie jest karalne. Jesli ktos chce byc anonimowy to uszanuj to. Migotka

    ReplyDelete
  7. Szacunek nie należy się osobie, która nie szanuje ani mnie, ani tego, co robię. Nie należy jej się też anonimowość. Przykre jest to, że takie komentarze pisze osoba, która wiele razy się podawała za moją dobrą znajomą, choć w sumie mogłam się domyślić po wcześniejszych doświadczeniach.
    Smutne, że tacy ludzie zamiast zajmować się swoim życiem i czymś kreatywnym- jedyne, co umieją, to wylewać swoje prywatne żale na czyimś blogu i leczyć ogromne kompleksy (które wiem, że posiadasz).
    Mam skończyć studia? A to życie Cię nie nauczyło, że w Polsce jest taka sytuacja obecnie, że aby coś więcej mieć, trzeba być kreatywnym? Bardzo szanuję tych, którzy te studia skończyli, mają wiedzę i mogą ją produktywnie wykorzystać, ale co ja ostatecznie zrobię ze swoim życiem, to absolutnie moja sprawa, a pisanie bloga okazało się ciekawym hobby. Bloga, którego w dodatku, jak się okazało, wiele osób czyta, sądząc po ilości wyświetleń, z powodu czego jest mi bardzo miło.
    A skoro nie masz odwagi podpisać się pod własną opinią- jesteś zwykłym tchórzem i niespełnioną życiowo osobą.
    Ja nadal będę robić to, co sprawia mi frajdę, poza moimi codziennymi obowiązkami w innej pracy.

    ReplyDelete
  8. Aleksandro, ja oglądam Twoje wpisy z ciekawości choć to zupełnie odmienne klimaty od moich. Może nawet zgadziłabym się z częścią opini osoby, która rozpętała burzliwą dyskusję. Ale nie mnie Cię oceniać, jeśli robisz to, co sprawia Ci frajdę, rób to dalej. Bo grunt, to robić to co uszczęśliwia nas a nie cały świat dookoła. Przyznam jednak, że cała ta dyskusja była przezabawna i spróbuj na to wydarzenie spojrzeć żartobliwym okiem a wszelkie, nawet złośliwe krytyki traktować jako dodatkowy impuls do doskonalenia własnego warsztatu. I nieważne jak o Tobie mówią, ważne aby nazwiska nie przekręcili. Pozdrawiam. RW.

    ReplyDelete

Recommended post

New Year's Eve 2023/2024 elegant outfit with pale pink wrap dress and emerald green jewellery! Sylwester 2023/2024! Stylizacja na imprezę z okazji końca roku 2023 - pastelowa zakładana sukienka, szmaragdowa biżuteria i smokey eye!

Hey Guys! Today I would like to present you here the last outfit of this year (how does that sound!), because it is a New Year's Eve out...